کمتر از ۳ هفته دیگر استان مرکزی میزبان اجلاسیه نماز است .

اجلاسیه استانی نماز سی و یکم اردیبهشت ماه همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در اراک برگزار می‌شود.

حجت الاسلام رودبارانی دبیر شورای اقامه نماز استان در این زمینه گفت: پیوند مسجد، خانواده و مدرسه با محوریت نماز عنوان این اجلاسیه است و در این اجلاسیه تلاش می‌شود به بحث‌های نماز دانش آموزی پرداخته شود چرا که مقام معظم رهبری فرمودند مدارس را به نمازخوانی نوجوانان مُزین کنید که این برترین تضمین برای سلامت اینده جامعه است.

حجت الاسلام رودبارانی افزود: تمام تلاش ما براین است که با همکاری همه مسئولان بویژه مسئولان فرهنگی برنامه خوبی برگزار شود.

او درادامه از مردم خواست ایده‌های خود را به این اجلاسیه ارسال کنند تا به ستاد و شورای اقامه نمازاستان کمک شود تا از این ظرفیت برای پیشبرد معنویت در فضای مختلف در خانواده، جامعه و جوانان و نوجوانان بیشتر حرکت کنیم و اثربخشی بهتری داشته باشیم.

مخلص الائمه استاندار مرکزی هم در نشست هماهنگی برگزاری اجلاسیه ا نماز استان گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی در برگزاری این رویداد معنوی مشارکت گسترده داشته باشند.

مخلص الائمه افزود: این اجلاسیه یک رویداد یک روزه است که با حضور دستگاه‌های مسئول در حوزه نماز، دانش آموزان، مسئولان، برگزیدگان استانی، فرمانداران و اقشار مختلف مردم در اراک و با هدف بررسی نقاط ضعف و ارایه راهکار‌های عملی و علمی برگزار می‌شود.

او اضافه کرد: اجلاسیه نماز استان باید با نگاه فراگیر برگزار شود و متولیان این حوزه در اجلاسیه موضوعات را مورد بررسی قرار داده و به اشتراک بگذارند.

استاندار مرکزی بیان کرد: نیاز است از ظرفیت صنایع برای برگزاری هرچه بهتر این اجلاسیه استفاده شود کار‌های جدید باید در این رویداد معنوی انجام شود.

او بابیان اینکه اکنون آسیب شناسی‌های بسیاری در حوزه نماز و مسائل دینی انجام شده که باید از این آسیب شناسی‌ها در اجلاسیه استان استفاده شود گفت: نیاز است برای برگزاری هرچه بهتر این اجلاسیه از تجارب موفق سایر استان‌ها استفاده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.